If you see it my way...

Nu ha jag äntligen lyckats med att fixa en sån där bild längst upp i bloggen, och dessuton kunnar gjort den till en länk, tror jag i alla fall...

Och jag hatar folk som lägger upp hela musiktexter i inlägg för det är ändå ingen som orkar läsa dem. Men just idag fastnade jag för Anna Ternheim - Today is a Good Day, så jag lyckades även lägga upp texten så att den rullar runt i högermarginalen. Bra bra. 

Hela dagen har jag även letat efter modet att höra av mig till dig, min vän men jag är helt enkelt för feg, Och jag vet att vi skulle kunna vara braihop som vänner.

Och nu börjar raseriet krypa upp genom kroppen, lätt illamående, väldigt snurrig och ont i magen. Jag vill bara skrika rakt ut eller slå på något och jag har en aning om vad som utlöste det den här gången men det är inte dens fel som bara bryr sig.

Det var länge sedan jag kände dethär men ibland kan man bli så jävala förbannad bara genom att kolla på någon och så känns det just nu, det kryper i kroppen av ilska och jag vill bara att det ska försvinna! Men det är fastklistrat som ett äckel på min kropp och då går det inte att få bort.

Kan någon ränsa ut mig NU!

//.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0