Ok...

Det har varit en sånhär vecka när jag inte kände för att skriva något alls här.
Det har inte hänt så himla mycket egentligen. Jag har träfat Daima en del och i fredags gick vi på Timo Räisänen, jag har inte gillar honom förut men så skickade en vän några låtar över msn och jag fastnade verkligen för hanns musik.

En annan vän som har strulat mycket i sommar är Mella, ett tag var allt bra mellan oss och helt plötsligt så flippade hon. jag fattade inte när det kom utan där stod hon helt plötsligt och allt gick åt helvette. Jag ser inte att vi kommer kunna bli vänner igen.  

Men vi komnmer att fortsätta famla i mörkret efter någon att ta stöd mot. För ju mer man stöder sig mot varandra, ju jusare kommer mörkrt att bli.

Hating is easy
and loving takes real character
Love ain't in fashion
in this hard stone cold hearted world
(Hanoi Rocks - In My Darkest Moment)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0