19

Du säger till mig att inte ge upp hoppet, men ibland säger du även att han är inte värt det, för när hon är i närheten är det hon som gäller.... Jag förstår inte.
Sak jag ge gärnet åt honom eller ska jag låta det vara. Du är otydlig i det du däger.
Men imorgon kanske jag får svar, bra eller dåliga...

Jag har varit sjuk hela dagen men ha pratar i telefon från tolv till för en stund sedan. Jag tror attr du är något av de bästa vännertyper som har hänt mig, och jag gillar det som kommer med. Imorgon blir det Sticky Fingers och så får jag se hur det stället urartar sig. För hoppningsvis är han dä. r och då får jag se vilken typ han är, och imorgon kommer inte hon som vill ta honom för att jävlas med mig vara där.
Det är vi och massa andra männsior kanske dans och jag vet musik och prat och om han dyker upp men beter sig som ett illa något så finns det massa andra vänner där att fira kvällen med!

(Och jag tvingar mig själv att vara frisk imorgon!)

Come into my world I've got to show show show you
Come into my bed I've got to know know know you

(Regina Spektor - Hotel song)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0