20

Kom just på att det är inte roligt längre, och det känns som att det som hände kommer att äta upp mig inifrån.

Sammtidigt så känner jag mig jätteglad och det bublar i kroppen. Musik på högsta volym, glad musik, musik som jag mår bra av. Sånt som gör det värt att leva en dag till och sedan några tusen till.

I've been drawing patterns in my mind,
but I can't fall asleep.
I've been counting all the sheep there is to count.
No, I can't fall asleep, that's why I'm here with you tonight.
(Billie The Vision And The Dancers - Overdosing With You)

Jag ska ge mig sovmorgon imorron, skippa första lektionen. Jag ska fika när jag kommer från skolan. Jag ska ut och tända kvällens sista cigarett snart.

I've been trying to kill the pain by watching
make-believe people's fake disasters.
And think if I'd been Elaine this misery'd
been followed by studio laughter
.
(samma)

Lalalala jag vet inte mer nu, men jag var duktig och pluggade ikväll istället för en utekväll med tjejerna, det blir på torsdag istället

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0