Efter festen

Det blev förvirrande igår, vi var på Sticky Fingers och hadde jättekul, men så dök han upp men sa inget, knappt hej. Jag hade för mycket fest i huvudet för att orka bry mig om hans diss så jag ignorerade honom också.
Mycket dans och dricka, och shottande.
Men han är ju så snygg att jag inte vet vad jag ska ta mig till men det ska inte vara jag som klänger.
Kvällen gick mot sitt slut och jag skulle gå hem, så stod han där och började babla musik och jag hade ingen lust att prata om det. Så ja sa bara att jag skulle gå, och då fick jag värsta bamsekramen och att vi skulle höras av. Nja tänkte jag, jag var ju inte så intresserad av honom, mer än att han var sjukt snygg...

Och jag är nog inte den snällaste personen kanske, men jag har svårt att säga nej.

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0