Och vi kommer att ses igen....

And all that you are...

Jag vaknade med feber, inte bra. Somnade om och vaknade nu, fortfarade med feber så det blir ingen skola idag. Imorgon tvingar jag mig till skolan för det är viktigt prov och sånt.

Men först, ska jag gråta ut ögonen ur huvidet för ikväll åker du hem....Jag orkar inte prata med dig knappt fast du ligger här bevid mig och sover som om du skulle ha stannat här för evigt. Vi packade dina saker hela natten igår så nu strår din gröna  rullväska på golvet och hånar oss med sitt budskap om att resa.

VI har gjort så mycket och haft så himla kul och nu ska du åka, men nästa gång kanske det blir jag som åker till dig och bor hos dig. Ingen vet, det finns inga planer, men det finns drömmar och det är de viktigaste....

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0