Snälla, prata med mig...

Idag är det dagen före ångest dagen mmmmm... Jag vill inte, jag vill dö och jag klättrar redan på väggarna....
någon mer som känner såhär?

Idag var jag i stan med Evelina som skulle köpa de sista juklapparna, så mötte vi Mella som började prata med oss som om inget hade hänt. Droppen blev när hon frågade om vi ville hänga med henne på fest på nyår.
Då kunde jag inte hålla tyst längre.
Sä jag sa för jag vet inte vilken gång att jag tycker fruktansvärt illa om henne och jag vill inte veta av henne mer än jag måste och att fira nyår ihop tillhörde altså för mycket tid med henne och att vi skulle gå vidare och att hon skulle låta oss vara!

hon var helt tyst så vi gick vidare. Jag är inte elak men Mella förtjänrar det så jävla mycket efter allt hon gjort mot mig och mina vänner.

njäkdfjhjoäprthkjrkoprth.
Jagsaknarenpersonsomjagvillhöraavmigtillmendetgårinteochdetgörmig Ledsen....

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0