Bara en kyss...

Ligger i sängen och lyssnar på musik som är väldigt mycket nostalgi, det är kul roliga minnen mitt i natten!
fick även  ett fyllesamtal från en kompis som hade kommit från krogen precis, onycket riktigt mycket så. Haha.

---------

Men nu till något dåligare, jag kan inte fatta folk som får minneslkuckor varje fylla, jag får det ibland, men då har allt redan gått åt helvette och jag har antagligen mer förtryckt det mesta än glömt det. Och senare brukar allt oftast komma tillbacks. De det handlade om var en persom som bablade väldigt mycket och när vi skulle säga hejdå så mindes han inte en speciell grej som hänt under kvällen, pucko men det var kanske bäst så.

---------

Igår på sticky fingers träffade jag han som jag vaknade upp hos för ett tag sedan, han gick mot mig kollade igenkännande. Precis när han var framme kunde jag se hur minnet kom som ett slag i magen mot honom. Jag trode nästan att  han skulle vika sig dubbel ett tag.
Men han tvingade sig fran och öppnade med "var det du?" jag fick lite panik för mina vänner stod runt om mig och kollade undrande på mig.
Jag sa att jag inte vissta vad han menade frågade om han ville röka. Väl inne i rökrummet pratade vi ut.
Han sa att han hade lite dåligt samvete för han var säker på att han hade gått hem med någon men inte visste vem.
Även att hans syster hade sett någon springa genom huset på morgonen den där dagen.
Han sa att han ville ha mitt nummer så han fick det, och ikväll har vi snackat lite. Han verkar intresserad, säger att han är inte typen som bara drar hem random typ från krogen men att det hade blivit lite för mycket den där kvällen.
Hmm... jag vet inte vad jag vill tro.
Mina vänner undrar, men jag säger att det var bara en kyss och inget mer. Dom kommer aldrig få veta något.

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0