1

Jag är trött, jag somnar innan 11 nästan varje kväll jag vill inte klaga fölr jag är så glad åt nästan allt som är nu. Mitt humör kan tyckas gå väldigt upp och net hela tiden men det är nog s jag överlever. Så jag träffar vänner på dagarna när jag kan hålla mig vaken några timmar i sträck för att sedan komma hem och nästan dcka av trötthet.

Jag behöer ringa Patrik för att snacka ut med honom om vissa grejer men jag hatar att prata i telefon med någon jag inte känner väl, så jag hoppas hela tiden att vi ska stöta på varann i stan så jag kan säga till honom vad jag behöver säga.
Men det är ju inte så troligt.

Nu har jag ansträngt mig till att vara vaken fem minuter extra för att skriva lite här.
Och jag fick besked idag att jag inte får jobb, så jag har inget sommarjobb, tråk tråk, men så är det, men jag har  pengar gömda lite överallt som jag lagt undan enda sen jag mins att jag hade pengar över, så de brukar hjälpa mig att överleva sommrarna.
Roligt, jag är en jävla hamster.

Nu ska jag spy, och sova. God natt!

//.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0