Fortfarande känns det fel...

Han fortsätter prata med mig, trots att det var han som sa att det inte skulle bli något mer. Och det är så irriterande, för om om det är slut ä'r det slut. Inte prata vidare om vad man har haft för sig under dan eller enns prata alls. Jag tror inte på att börja om eller andra chanser. Det finns alltid en anledning att göra slut, som väger över anledningen att börja om igen.

Jag vet inte vad som händer, men det gäller vell helt enkelt att vara rak och säga att han får stå för det han har sagt och acceptera konsekvenserna.

No more! Fatta det nu då!

Nu har jag fått nog av dig
Du följer aldrig med mig
och du får aldrig mig att må bra

(Lillasyster - Nu Har Jag Fått Nog)

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0