Me nu blev det fest igen!

jag är hemma hoss random mäniska,ocoh hälften är däcjkade och rästen ligger och spyr nån annan stans och jag är jättefull och vet inte vagf jaf gör och är inne på msn och pratar strunt mrd random människor som jag intevet vad jag skriver till dem och nu är det astråkigt och vad fan sk jag gäöra n bjag har ett glas vin ocgh det ska jag ha i mig innan jag släpar hem mina kompisar och jagg är inte säke på att de kan stå på been och nu ble det bara dålig och det sjkulle ju bara vara chill fest och mella ärsur på mig ocg jag vill inte veta av henne när homn är sur för sura människor är det värsta jag vet FAn FAN FAn, och nu spyr en till. deta är den est kaotiska estenjag nånsin har varit på.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0