Tråk

Jag har varit lite seg på att uppdatera sedan Peace and Love, men det är så mycket som händer just nu att bloggen är lite underprioreterad, jag har träffat honom ganska mycket den senste veckan och det är ganska mycket upp och ner mellan oss, pluss att det är en jävla slyna som håller på att trackasera mig överallt.
Typ massa sms varje dag med inte så trevliga medelanden och även på ställen som masn och liknande ställen.
Hon är till och med så ambisiös att byta msn när jag blockerar henne, och jag fattar inte hur hon orakr, jag måste vara jävligt speciell för henne för att hon ska hålla på som hon gör.

Men i alla fall så har jag varit i stan och fikat md en vän idag, det var trevligt för det var ett tag sen vi sågs, jag bode bli bättre på att höra av mig till folk. 

Jag tänkte mer att vissa bode dra åt helvette
För jag är inte en person som blir arg lätt, men alla har en gräns och genom allt som har hänt är den nådd och övergången.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0