Vad det blev som inte kunde förutsägas...

Sitter i köket hemma hos Mella, Vi går igrnom gammal musik som vi gillade när vi var små. Just nu är det Smokie - Living next door to Alice. Jag har en kopp te brevid hesses bärbara dator och det är en sån där allmänt mysig lördagskväll.
Det hände massa på Peace and Love som jag inte vill delge i bloggen men vad det gjorde är att både jag och Mella har förändrats och kommit varandra närmre än vi var förut, Hon har lixom blivit så annorlunda på ett bra sätt och jag har nog också blivit det. Men det är bra med förändring ibland, Det gör att man förstår och ser saker på helt nya sätt.

Scorpioms - Wind of Change

Den låten får fram gamla minnen även om jag fortfarande lyssnar på dem.
Nä, nu börjar det likta nybakta muffins och Mella tar ut dem ur ugnen så ska vi sätta på en film och ta det lungt resten av kvällen, han kommer hem imorgon och då ska vi nog ses, får se hur det blir...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0