Arg.

Nu vaknade jag och det var fem missade smtal på mobilen och ett sms som gjorde mig sådär lagom förbannad, seriöst ingen kan ljuga så som du gör. Hur svårt är det att säga rakt ut att vi inte bode ses mer och att du behöver söka hjälp!
Jag har sovit mjig igenom hela dagen så det lär bli en lång natt, men jag orkar inte bry mig längre jag är så less på allt nu och det är sådär att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad ska man göra lixom.
 
Faller isär, lalalalalala
jag föll isär idag
det var ingen som såg det
ingen anade nånting, inte jag
(Säkert! - Faller isär)

Mitt humör är som en bergochdal bana just nu och det är inte roligt, jag har svårt att känna igen mig själv. Mella åker med sina föräldrar och ska hälsa på sin släckt imorgon och kommer inte tilllbaks fören på söndag, så jag kan inte prata med henne ens, och hon skulle endå inte förstå.
Jag är så röksugen men der smakar illa att röka och jag är hungrig men all mat skakar konstigt. Fel, fel, fel!
Näe. 

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0