Din förståelse

Och du bode sitta här brevid mig just nu om du hade kallat dig min vän. Men jag är inte säker längre för dityt hårda skar gör att du skrapar upp sår mot andra, och varken du vill se det eller inte så gör det ont när det blöder.
 Du vet mer eller mindre min historia, vissa luckor finns det som jag inte har berättat, som kommer arr komma upp vid senare tillfällen, och då hoppas jag att du kommer att förstå mig bättre.
Men du är kansle inte redo än att höra allt, så du fortsätter skrapa ditt hårda skal mon min kännsliga hud och blodet rinner ut såren för att göra dem rena, jag känner hur ont det gör, men sammtidigt är jag så van att det knappt känns alls.
Svikare.
Du tycker att jag har svikit dig när jag misslyckas med vissa saker, jag tar i så svetten rinner, jag går runt och ställer konstiga frågor. Gör det jag kan för att lyckas, men man kan inte klara av allt. Sanningen är att det bode inte bara vara jag som arbetar...

So sing along with me if you trust me on this one.
(Billie the vision and the dancers - Absolutely, Salutely)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0