För att jag inte är svår!

Det är 20 dagar kvar till Peace and Love och jag är så jävla pepp nu för det! Seriöst det kommer att bli sommarens stora grej som kommer skapa historia! Haha men nu är vi fyra som ska åka upp ihop på tåget på måndagen, och när vi kommer fram ska vi hålla platser i campet till ett gäng på typ sju åtta stycken som kommer på tisdagen och som ska bo med oss under festivalen!

Idag satt klassen kvar i skolan och bara pratade om vad som hade hänt under året, det var värsta mysigt och efter ett tag började alla bli ganska öppna och verkligen säga vad de tyckte och tänkte om allt som har hänt under året.
Det är så underbart, skolavslutningen är på torsdag och idag lämnade jag in det sista arbetet för året, i engelska och jag får antagligen VG så det är ju bra!

Please stop cryin',
Cause the whole worlds cryin' with you
Oh yes, the whole worlds cryin' with you

(Hanoi Rocks - Stop Cryin')

Det är mysigt just nu, jag orkar inte ha förhållande nu på sommaren för jag vill vara fri nu, så jag hittar mina mys killar lite över allt, många kanske skulle kalla mig slampig, men så är det jag tar inte vem som helst, men jag är väldigt för öppna förhållanden.

Och just det, om jag snackar med någon på msn blir jag väldigt irriterad på de som vill ha bild först innan de vill prata. Seriöst vad folk är bortskämda. De som var i min ålder på typ 80-talet brev växlade och då var inte den första frågan hur man såg ut utan vem man var.
En väns föräldrar träffades genom att de hittade varandra genom en tidning. Dom brev växlade i ett halvår tills dom bestämde sig för att ses och ingen visste hur den andra såg ut, han stog på tågstationen i sin hemstad med en skyllt med hennes namn på och så såg de varandra första gången. Då var de 19 och 20 och idag är dom gifta och har varit det längre än de flesta.   
Det är på riktigt!
Ha!

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0