Good and bad

Jag är så arg att det skakar i hela kroppen, jag känner mig instängd här. Jag vet inte vad jag ska ta mig till men det funkar fan inte längre. Jag blir arg på folk utan anlednig och för att inte bli ovän med hela världen håller jag tyst just nu, men då tycker alla att jag är tråkig istället.
Mella fattar inte när jag försöker förklara vad det är som gör mig så arg, och egentligen beror det inte på någon eller något, jag är bara så jävla arg! Det skakar i kroppen och om jag håller i något så kan jag bara ena sekunden slänga det i golvet i ren agrition.  Tur är att det bara är perioder som det är såhär och det kan vara uppehåll på flera månader utan att jag känner mig arg på det sättet.
Jag hatar kännslan när jag blir helt svart i huvudet och raseriet går som pilar genom kroppen, jag har sprungit ut ur rum i panik för att någon ska ha sett det, för det värsta av allt skulle vara om någon märkte hur det va, de skulle endå inte förstå. Precis som Mellla.

Breathing each other's lives
Holding this in mind
That if we fall, we all fall
And we fall alone
(System Of A Down Attack)

"Bara så du vet så blev jag lite ledssen nu när jag sår hur nära du va i helgen utan att någon av oss viste det, det hade varit så roligt att träffat dig och prata om vad som har hänt sedan sist vi sågs. Men jag är inte enns säker på att du vull träffa mig, men du är en av de få som jag skulle kunna fastna för... Alice, snälla säg vad som händer för jag vill veta"
 

Rock n' Roll!

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0