hihihi *fnittra*

Trevliga typer på msn gjorde att jag inte kunde koncetrera mig på plugg, men ibland (just nu) känner jag att jag inte orkar. Msn är roligare än plugg i alla fall. 

Jag trode ju som sagt att jag avr klar med allt, men inte så en sak kvar som ska vara inlämnad imogon. och tur är att jag är nattmänniska så jag kan sitta uppe och skriva tills jag är klar utan att bli jättetrött, men sämre när jag ska försöka vakna imogoin på morgonen när man är så trätt att det känns omöjligt att enns tänka på att röra sig, mer än att vända sig om på andra sidan och somna om.

Jag har lite dåligt samvete för jag har börjat skapa kaos igen, men ingen vet att det är jag som vanligt och om det blev för kaotiskt den här gången skulle det inte vara lika bra...

Det är ett annat typ av kaos nu, folk är inblandade på anndra sätt nu. (Men grejen är att jag inte kan sluta skaratta åt folk, när ingen fattar att jag vet mer än de vet haha).

I Like Play Games 


Men nu har jag typ en halv sida kvar att skriva så det bode inte ta allt för lång tid nu när jag har läst fördigt all fakta.
Nattinatti pusspuss

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0