Kom ihåg att skriva rubrik!

Vädret gör mig dåsig, jag har bara vari uppe och ätit frukost idag, annars orakde jag inte ta mig upp ur sängen. Så nu är jag uppe för andra gången och tänkte uppdatera lite här. Dygnet är snevridet men det spelar ingen roll för jag har sommarlov!!
Ha, jag kommer typ älta detta till alla jag känner som jobbar eller har tagir studenten för att jag har sommarlov och inte dom. Kanske ska åka till en sjö och ta ett kvällsdopp ikväll om jag orkar. Det känns mycket bättre på kvällen när det börjar bli svalt. Men nu ska jag sätta mig ute med en bra bok och ett stort glas isvatten, och själklart musik från ipod.  

"Igår var  mysko, jag och en annan satt innne på msn till fyra men ingen skrev till den andra, och jag undrar varför du beter dig så surt mot mig, jag backade när jag märkte att det bode göras. Men du gick aldrig fram till mig och sa att det var okej igen."

When you tell a lie,
you steal someone's
right to know the truth
(Från filmen The Kite Runner) 

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0