Magisk ohysteri över musik

Det var kanske mer av en lunchmiddag, för nu har nästan alla gått och jag var fri att gå ifrån och inte behöva hjälpa till mer.
Egentligen gjorde jag bara detta för att min mamma lovade att betala min Peace and Love biljett om jag hjälpte till så nu har jag lite mer pengar till sommaren!
Så jag är så trött av vädret, men jag var ute på en kort promenad i morse och då kännde jag värkligen att det har blivit efekt på att bara vila och iunte göra så mycket denhär veckan. Men så är min första sommarlovsvecka första måndag till söndag på sommarlovet gör jag inget för att verkligen ladda för att orka mig igenom resten av sommaren och jag tror att det funkar!

(Jag tror att jag lämnar musikfrasen tom idag, jag känner ett lugn i kroppen som inte har funnits där på väldigt läge, och idag känner jag inte en ångestlängtan till musik. Tystnaden funkar helt okej för första gången på jag vet inte hur länge.)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0