Middag

Idag ska jag hjälpa mamma med att ha en sån där middagsbjudnig för ungifär fem av hennes väninnor med dera respektive.
Det är astråkigt och de ska alltid vara sådär äckligt trevliga mot alla och varandra. Ibland har det hänt att det har spårat ut när dom är här utan sina män. Några får i sig lite för mycket vin och saker kommer upp till ytan, jag har stått i köket och tjuvlyssnat på vad de säger, och när alkoholen börjar ta över så sjunker tyrevlighetsnivåen och det kan rycka till om någon går över gränsen. Men sen kommer deras män och hämtar dom sent på natten och vissa tart taxi hem och nästa gång de ses så pratar ingen om vad som har sagts eller gjorts.

Nu måste jag gå och jag uppdaterar senare om hur det gick...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0