Mm... Aja det blir vad det blir

Idag är jag, arg igen. Men jag är fortfarande ensam hemma så set finns inte så mycket att irritera sig på. 
Idag ska jag på dejt, han ska bjuda på fika och bio så det ska bli mysigt.  
Det är helt underbart att ha sommarlov nu, fast det känns inte så än,men det kommer nog på söndag när jag vet att det spelar ingen roll när jag somna r för jag ska endå inte upp till skolan nästa dag, och det är typ helt underbart !

 Nä,  nu ska jag börja göra mig i ordning för dejten :)

Now I seem blindfolded, I just tag along
When I found out that I did wrong
baby you were gone
I smile and shake my head at this, what else can I do?

(They're Building Walls Around Us - Moneybrother)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0