Peace and Love 2008! - Festen var där och nu är den förbi.

Det är svårt att beskriva vad jag känner för vissa människor just nu, men det är bara bra kännslor och det är underbart.

VI hade ett camp på fem tält nitt i allt på den stoera campingen, ingen orkade döpa vårat camp till något så det blev typ camp namnlös.
Ett av de knäppaste campet vi gick igenom var på onsdag, vi såg inget campnamn, men det var jag, Mella och Erik som var påväg till ett annat ställe och skulle bara gå igenom, men det var massa stolar ivägen så det blev jobbigt att gå igenom. Jag och Mella passerar utan problem när Erik går förbi den sista killen i campet får han en hand mellan benen av honom och han säger: nice plab/pla/plaf!
Ngot i den stilen, uppfattade inte riktigt ordet. Men resten av folket runt om skrattade hysteriskt åt skämtet. Erik blev nog lite stött för han tog tre snabba kliv därifrån och sa  Nu går vi!
Jag tror att inte han var ensam om att bli utsatt för det, och det skulle inte vara förvånande om han som satt och gjorde det gick på fel kille och fick ett slag på käften. MEn det var ju ett skämt och egentligen tror jag inte att folk bryr sig så mycket på festival.

Och jag han se så många band, men bäst var nog In Flames, så jävla gött röj. Jag är fortfarande hes efter den spellningen. 
Hanoi rocks var ocså helt okej, lite för mycket nya låtar bara kanske. stod lite längre bak orkade inte stå och trängas för dom...
Billie the Vision & The Dancers var mysiga också riktigt värt att se.
Men jag orkar inte skriva mer om banden, det var jävligt bra helt enkelt och jag tror att jag hann med ungifär tio band.

Hela veckan var galet rolig och jag vill lätt åka tillbaks nästa år :) 

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0