Puched by the wind

Det blåser så det är svårt att hålls sig upprätt. Men det behövs regn, för allt är tort och även om det inte är så kul när det regnar så måste den göra det ibland.
Känner mig lite piggare idag, och lyckades somna om vid två igår, så jag ska försöka styra det åt rätt håll nu.

Krypande tar det lång tid att komma fram...

Jag är så pepp att gå på konsert men jag vet inget bra som kommer innan Peace and Love så jag får helt enkelt ladda upp tills det istället.
Idag ska jag träffa han som jag var på dejt med i lördags, vi ska ses i stan idag så får vell se vad som häner därifrån. Men han verkar intressant och det var mysigt på bion i lördags.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0