SOMMARLOV!

Det hände massa saker på väldigt kort tid, så det har funnits noll tid att skriva å så. I torsdags var det skolavslutning och det var astråkigt och alla var skit sentimentala och verkade tro att de skulle sakna varandra fast ingen egentligen bryr sig.
Men nu känner jag mig fri, fri, fri, och det är underbart, så för att fira så åkte jag, Mella, Evelin och några av de som är okej i klassen till slottskogen och satt där och drack och träfade folk. Jag så en kille som hade så mycket skärsår över hela armarna att det knappt fanns någon hud kvar som inte var ärrad, och på ena armen hade han även ristat ett hjärta och på den andra underarmen stod det hate med stora bokstäver.
Egentligen så ska man vell inte bry sig, och det är ju inte första gången jag ser någon med sår över hela armarna men det var lixom sjukt mycket.
Vi brukar inte hänga i slottskogen eftersom vi inte festar så ofta men jag märkte att många är jävligt dryga, vi gick fram till några för att det är kul att träffa nytt folk, men ingen verkade vara så intresserad av att träffa nya människor så tillslut satte vi oss själva och hade en trevlig kväll.
När klockan var runt ett så tänkte vi dra, men när vi kom till spårvagnen så märkte vi att dom gick tydligen inte på vardagsnätter, men som tur va kunde Mellas mamma koma och hämta oss så vi kunde ta oss hem. Så vi var tre som sov över hos Mella för rästen hade stuckit tidigare på kvällen.

Idag var jag ensam hemma så vi tänkte, TJEJKVÄLL! Någon hade fått tag i vin så vi har suttit och druckit vin och pratat hela kvällen om allt från killar till vad man vill göra i framtiden. Mysigt.  
Så två orkade inte ta sig hem så dom sover på madrasser på mitt golv nu, men jag kan som vanligt inte sova så jag tänkte att jag uppdaterar här istället.
Men det är trevligt, och  vi satt ute till två och pratade och tjedjerökte så det är så häligt nu när det är sommarväder och det blir varken mörkt eller kallt på nätterna.

...........................då kan det va fint
Att ha middag bara tjejer dricka vin
Prata om hur jobbigt det är och så,
när två Hydman Vallien-glas går sönder på sommarstället
Åååh!  Vi går ner på stan

(Sanningsdan - Säkert!)


"Sexton dagar kvar till Peace and Love!"

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0