Wings of fire and me in my time

Idag skulle jag inte ha gjort något men, så ringde Emma och frågade om jag ville ta en fika, så vi var i stan ganska länge och satt och pratade och rökte. Så mysigt att kunna sitta på ute serveringarna nu när det är så varmt ute. Lite illa är att det är väldigt få av mina vänner som inte röker, och ofta om det kommer in en icke rökare till vårat gäng så börjar dom också tillslut. 

Försökte kolla upp hur man designar bloggen idag, men ganska snart blev jag så frustrerad att jag gav upp och gick ut och rökte ennu mer istället.

Det känns segt och när det är så orkar jag inte skriva lika mycket...

But when I'm with you, It's just me in my time... 

//..

(Btw så lägger jag up bild på "bästa band just nu" här till höger, så det kommer att variera bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0