No, no, no

Nu ska det ha regnat gärdigt, men det känns som attt vädret alltid blir så att det är soligt aslänge och sedan regnar det galet mycket i flera veckor, ungifär som att molnene samlar på sig allt som inte kommer ner under den perioden som det är som och sedan tar det flera veckor innan det är färdigregnat.
Och jag vill så görna ha SOL på Peace and Love, visst gör det inget att stå på konsert i regn, men allt på campet blir så lerigt och tråkingt.
Jag har fixat allt nu, så det är bara att packa det så är jag klar för att åka på festival! " Alice, möt mig vid ingången till stora campingen på onsadg,  det hade kännts så tråkigt att missa varandra igen. Så när du kommer på onsdag väntar jag vid ingången  på dig för du sa ju att vi skulle ses"

Jobbintervju gick bra igår tror jag och jag får besked efter festivalen om jag får jobbet eller inte..
Lite stressad är jag för att åka, men jag är alltid stressad när jag ska åka nån stans och ska hinna med buss eller tåg.

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost in the sounds

(Regina Spektor - Fidelity)

(BTW)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0