08:19

Uppe tidigt idag, jag ska vara på arbetsintervju om en timme. Jag vill ha dethär jobbet men det är bara hälften av de sökande som får jobb. Sammtidigt vill jag inte ha jobbet, för det känns så träkigt att jobba på sommarlovet, men nån stans måste jag ju få pengar ifrån. Så det är bara att bita ihop och se glad ut och vara lite så där extra trvevlig.

Ikväll ska jag på dejt igen, med samma kille som senast, det blir våran femte dejt. Roligt är att vi kom överenns om att vi skulle göra på dethät sättet verkligen dejt. Gå ut fika eller äta, promenad genom stan.
Det roliga var hur vi träffades, jag satt på en cafe uteservering med några vänner, han gick förbi och jag tänkte inte så mycket på det. Men så tyckte jag att jag hade sett honom lite för många gånger där, och så var det han hade gått upp och ner för gatat och kollat på mig. Tills han tillslut vågade gå fram till mitt bord och fråga om han fick bjuda mkg på bio.
Väldigt charmigt tycker jag då, det är nog första gången jag blir utfrågad på dejt bara så där. Men han sa sen att han tyckte att vi skulle göra på det här sättet och nu är vi som sagt på femte dejten.
Förra gången vi skulle hem följde han mig till bussen och precis innan den kom så kysste han mig. Det bode ha pirrat i kroppen och det var inte så att han var dålig på att kyssas men det gjorde det inte.
Men jag ger honom en chans till, inget säger ju att man behöver falla för någon direkt, ibland kanske man måste bli knuffad till marken.
Haha

Kom dra med mig in i ett hörn,
kyss mig och ljug
och gör det så bra att
jag verkligen tror dig
(Lasse Lindh - Kom K)

//:.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Den låten är asbra :) Lasse är asbra!

2008-06-26 @ 20:35:30
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0