Vad som än händer vi (jag) kommer stå pall!

hihih jag ä'r så arg att jag skrattar, igår släpptes spelschemat till peace and love och det kändes lite bättre. Ohc i morgon slutar skolan och så slippetr jag ett visst antal personer som jag inte kommer att sakna.
Och att en jävla äckel brud skrek jävla slyna till mig idag när jag gick över skolgården, jag trode det var killarnas jobb att skrika fula ord och vara elaka till tjejer medans vi tjejer skulle hålla ihop. Men nej, det är sånt man måste ta också tydligen. 
Oah jag har hittat ett nytt band som jag inte är säker på om jag gillar eller inte, men jag kan inte stänga av musiken häller, Men Kultiration ligger perfekt till för att fylla en lång lucka mellan två andra band som jag vill se.
Och jag är skitförbannad på Mella och det är ju lite dåligt efterssom vi ska till P&L ihop så jag hoppas att det löser sig i tid.

Så vad är det jag finner
Bland lycka och bland misär,
Ångesten är det som sliter mig isär

(Kultiration - En Timme Kvar Att Leva)

Jag gjorde slut idag ochså, inte på ett vanligt förhållande utan en vän som bara har skapat dåliga saker runt mig aldeles för länge. Så idag sa jag ungiför så här när vi pratade i telefon med henne.
"Du är inte bra för mig och du gör mitt liv surt och du är inte värd att kämpa för när allt du gör mot mig får mig att må dåligt."
Hon började gråta och jag har aldrig varit med om det förut, det kanske låter som att jag är hård och okänslig men det har gått så långt att detta var sista utvägen, jag har försökt prata med henne men hon lyssnar inte så idag bestämde jag mig för att säga rakt ut vad jag tyclker.
Jag sa sen att jag inte ville höra av henne på ett tag, hon ska till Hultsfred på tisdag och jag sa att hon kunde ju tänka igenm det vi hade pratat om och se vad hon kännde om allt och när hon kom hem från festivalen så kunde hon höra av sig om hon tyckte att det känndes rätt.
Om hon gör det kanske hon har tagit in allt jag sa och förstått att man kan inte göra vad som hälst mot sina vänner. 
Just nu känner  jag känner inte ens saknad av min vän.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0