Allt står klart när allt är fel

Mamma såg på mig och sa:
Det är ju påsk, du kan väl vara trevlig
släkten kommer ju på middag
skärp dig, tralla
(Säkert - Faller isär)

Jävla skitkväll! och jävla skitdag, verkligen det sämsta jag har varit med om på sjukt länge. Mitt nya mål är att bojkotta min student nästa år och alla som är inblandade i den! Springa ut, åka på flaket och gå ut och supa sig skitfull. Inget annat. Ingen jävla middag med familj och vänner. 
Fan, nä när studentmiddagen hos min vän var jag färdig ringde åkte jag hem till honom och satt och mös och kollade på film.

Jag har väldigt svårt för vissa sociala situationer där det innehåller mycket kallprat och alla känner sig tvungna att sitta och dra dåliga skämt och prata om sina jobb.

Alla verkar älska dessa tillfällen för det är ju så trevligt, man pratar med folk som man tycker är intressanta på något sätt, inte för att undvika pinsam tystnad.
Några elaka blickar från de som inte tål att man är ärlig, fula glåpord från folksom inte kan acceptera att man inte lyssnar på samma musik som dem. Eller om man hade kommit i deras stil hade de hatat en ennu mer. Så vad u än gör blir det fel.
ag bor i Göteborg och för varjre dag som går hatar jag den här staden mer och mer. Det är omöjligt att träffa nya människor för om man kollar runt så ser man att det är alltid någon som känner den eller har haft sex med den.
Jag försöker leta mig ut från de som alltid är med men hela tiden blir jag indrage i skiten.

Stop whispering...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0