Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast

Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går o panta.
(Kapten Röd - Ta Inga Order)

Idag mellanlandar jag i typ två timmar så jag passar på att skriva lite medans jag väntar på att tiden ska gå.
Det är så jävla segt att bo på två ställen, och fortfarande efter åtta års pendlande mellan föreldrarnas bostäder är jag lika trött på det. 
Jag tror att smser igår rörde upp kännslor som jag inte trode fanns, och jag märkyte att jag nog hade saknat lite att prata med min vän. Det är en sån där vän som som man inte träffar ute, utan det hålls mest via sms och nätet och då är det lätt att man glider isär ibland.
Visst har vi träffats några gånger och det är också trevligt, men oftast så pratar vi bara på msn eller sms då.

när jag går med hunden ute på mitt torg
så ser jag nåt som bringar mig sorg
ingen har skoj alla bara stirrar
livlöst framför sig när de irrar
osäkert fram i svenska vardagen
(CK - Marschen Kommer Att Fortgå)

Om någon hittar hit så skulle jag gärna vilja ha tips om hur jag kan sprida min blogg så lite fler kan hitta den.
Det finns ju så många olika bloggar så det känns som att man försvinner in i mängden och då känns det helt plötsligt lite tråkigare att blogga.

Imorgon ska jag ta i tu med det som jag nojar mig mest för just nu, och det kommer inte att bli lätt och jag kommer skuta upp det tills det är oundvikligt.
Min vän Mella har en förmåga att utan att riktigt säga något, få mig att fatta logiken i att jag har inget att förlora,

Men varför ska det vara enkelt...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0