Fredagen är svart

Jo altså jag han inte hem igår och i skolan använder vi sällan datorer, så ofta hinner jag inte skriva på fredagar.
Jag var full igår och det var inte bra för det händer inte så ofta, och när jag blir full så tappar jag all kontroll, så därför bestämde jag mig för ett tag sen att bara dricka lite mer för att det är gott, än för att bli sådär jobbigt dyngrak.

Men i alla fall så var vi på fest hos en kompis som hade huset själv hela helgen så det var ganska mycket folk och trevligt så jah tappade helt enkelt kollen på hur mycket jag hade druckit och plötslig så blev det bara dåligt.
Och jag var endå inte fullast på festen, men jag jännde sjålv att jag hade gått över min egen gräns.

Jag träffade även Patrik från min klass, så jag satt och pratade med honom en stund, det är alltid lika roligt att prata med folk från skolan som är fulla för skillnaden som blir från skoldag till fest är nästan hysterisk.
Iikväll ska antagligen jag, Mella och Evelina ut och sätta oss i nån park och chilla, och bara njuta av de fina vädret som håller på att komma tillbaks nu.

Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!
(Håkan Hellström - Ramlar)


//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0