Haha

Nu ger jag upp, jag hittade sidan http://bloggkoll.com/ där man kan samla alla bloggar man vill bevaka och så ser man sen när de har blivit uppdaterade. Bra bra.
Bra för de som inte orkar gå in varje dag för att se villka bloggar som inte har blivit uppdaterade.
Men som sagt, jag är inte trött alls och jag ska upp kl 6 imogron så det börjar bli lite ångest på det. Hittade massa intressanta bloggar om både musik och annat som verkade roligt att följa.

I've been drawing patterns in my mind, but I can't fall asleep. I've been counting all the sheep there is to count. No, I can't fall asleep, that's why I'm here with you tonight. 
(Billie the vision and the dancers - Overdosing With You)

Ungefär så.
Musiktexter är det bästa som finns, jag lever av dem och skulle inte kunna leva utan dem! Det är den underbaraste poesi, det som kan muntra upp en dålig dag eller bara bidra till en flasch back från ett annat tillfälle, når man sitter på bussen.

Den som hittar ett sätt att kunna somna innan tio på kvållen kan få bli min nya bästis. I sanna veva kan någon kanske kunna hitta något mot HICKA, för jag har det nästan hela tiden.
Nu ska jag lägga mig i sängen och stirra i taket i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0