Hej!

Två timmars sömn inatt, + en halvtimme på bussen imorse, så inte så bra lixom. Idag är sista deagen på ett stort projekt som kommer vara en stor del av betyget i samhällskunskap A, och jag är inte klar. Illa. Men jag har pratat med läraren och det ser ut som att jag kommer få rästen vav veckan på mig att göra klart det.

Jag funderar mycket på förhållanden just nu, fast det känns meningslöst att satsa på någon, det går för mycket fel för att jag ska våga sastapå att det skulle kunna gå rätt. Okej, jag låter väldigt pesimistisk men jag har aldrig lyckats ha ett seriöst förhållande och det ser inte ut som attvdet kommer hända innnom snaras häller.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, måste tillbaks till verkligheten. 

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0