If you can spare me some change I can offer you the future in exchange

Nu är klockan ångest och jag är inte trött alls, det går åt helvette med mitt dygn. Fan jag blir så ledssen för att jag vill verkligen sova, jag älskar att sova men jag hittar innte motivationen att lägga mig ner och slappna av, bara sluta ögonen och försöka sova. Varje gång jag närnar mig min säng känns det bara obehagligt, och tanken att lägga sig där känns bara motbjudande. Sammtidigt som jag bara kan känna den härliga kännslan att ligga på sängen och känna att man äör så trött att det inte finns en chans att hålla ögonen öppna.

Alla gamla punkare som gillar Sex pistols,
ni är ganska bleka, ni behöver lite sol.
Lyssna på vad Rutten sa, reggae det är bra.
Rastaman vibrations, Sverige går i kras.
    
(Imperiet - Afrika)

Aaaah jag vill ha SOMMARLOV jag orkar inte, jag vill bara lägga ner skiten och sova i en vecka!
Ennu hellre skulle jag vilja ha någon natt sova med i en vecka, mm det hade varit mysigt, men min tur i kärlek är lika med noll.

//.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0