Mer spontanitet tack!

Idag var en såndär hysterisk dag på ett roligt sätt! Hade inga större planer igentligen, mer ä'natt gå på stan och hitta nåt party linne elelr topp att ha till min väns studentfest imorron (eller ah, idag nu då). Så jag gickrunt i affärerna och blev bara ledssen av att se alla fula pastellfärgade klader som hänger och skräpar i butikerna. Men så träfade jag på en vän som också var på jakt efter något som det kändes som att det inte skulle finnas i affärerna.
Men vi gick runt ett tag och till slut hade båda hittat vad vi letade efter. Men så hade ingen av oss lust att åka hem så vi satte os på ett caf'é och ringde dit lite folk och satt och snackade och tjedjerökte i några timmar. Sedan skulle dom vidare ut på krogen, och eftersom de på krogen inte vill släppa in mig för jag tydligen är för ung fick jag åka hem. Det är så trevligt med helt oplanerade möten som leder till lära känna folk bättre, för många av de som var med idag har jag bara pratat med ganska ytligt i skolan eller på fest. (pluss att alkohol får folk att avslöja massa kul saker!)

Faller isär
Lalalalalala
jag föll isär idag
det var ingen som såg det
ingen anade nånting, inte jag
 
(Säkert! - Faller isär)

imorgon tar jag ledigt från skolan för änu en studen, den jag skulle på idag blev att jag inte kunde gå på för att det var för mycket i skolan.
 
På vägen hem fick jag även ett roligt fyllesamtal från min vän som tog studenten idag, Typ:
"Heeeeej, vad gööör du? Jag har tagit studeeeenten idag!!!!!
Fan va gött!!!!!! 
Va? nej jag är iiiiiiiiiinte full haha" Klick!

mm, fega människor hör bara av sig när de är fulla, tråkiga människor kan inte ens hålla igång ett samtan NÄR de fått i sig alkohol.
  
//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0