Musiken är i mina ben

Det är mycket musik i mitt huvud nu, mer än vanligt då. Och när det är så är det svårt att hitta musik som jag vill lyssna på istället. Fraser och textstycken virvlar upp i mitt huvud och jag kan inte få slut på det. Det blir nästa hysteriskt och jag vet inte var jag ska ta vägen. 

Imorgon och fredag ska jag gå på olika vänners studenter så det ska bli trevligt. Då blir det studentfest och föreldrar som antar att deras ungar bara umgås med de i sin egen ålder så dom kommer tro att jag är 18 och bjuda på gratis alkohol. Woho!

Suddenly I stop
But I know it's too late
I'm lost in a forest
All alone
(The Cure - A Forest)

Jag vill ha sommarlov och nu nu nu! Jag är skoltrött för första gången i mitt liv och jag hatar denhär känslan..

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0