Nu ska jag berätta om landet Ego för dig, så lyssna noga

Jag vill bara säga att det är ingen ide att bli kär i mig, för jag är en elak typ, och om det inte passar mig så får det va. Om jag inte får styra ditt liv är du inget att ha, jag kommer att ta åt mig all cred för det vi gör ihop.
Bli inte vän med mig, jag tar för mig och om du går emot mig kommer jag säga att våran väskap är slut. När vi ser snyggaste killen paxar jag honom och om du enns tittar på honom på fel sätt kommer jag aldrig mer prata med dig. 
Få aldrig kännslor för mig, vi passar endå bäst som KK, och du kommer aldrig vara den bästa för du är inte perfekt och dina brister är fler än man kan räkna på fingrarna.
Du ska ställa upp för mig i vått och tort, men jag men om jag känner för att skartta åt dina bekymmer är det bara för att de är så löjliga. Jag kommer att håna dina andra kompisar och din familj, för dom är fula och äckliga, och jag ska sprida mina hån om dig till andra så att de ochså börjar använda dom mot dig.

Om du kommer till mig med ett problem kommer jag säga aha och börja prata om mitt senaste ragg, eftersom det är mycket mer intressant ämne att prata om.
Jag lånar allt av dig och lämnar inte ens tillbaks allt, men förvänta dig inte att jag kommer låna ut något till dig.
Du är ju fan helt jävla dum i huvudet kommer att bli en daglig komentar du får höra.

Och du, jag vet, du kommer aldrig att komma ifrån mig. Om du är min kille kommer du aldrig sluta älska mig för jag håller dig kvar i ett hjälplöst tillstånd där du tror att jag fortfarande vill ha dig, men samtidigt ser du mig med nya killar som ersätter dig.
Och du min vän, du har inget annat för dig än att stanna med mig, men nu ska jag vara helt ärlig, jag skulle aldrig klara mig utan dig...  

MVH den älskade, hatade och fruktade

Jag sover inget inatt heller, och det suger. Texten ovan handlar om en person som står långt bort men endå nära. Jag skrev den åt henne men jag vet att allt stämmer och det skulle se lika dant ut om hon skrev den själv.

Har vi tid, har vi tid att tänka på
Har vi mod, har vi mod att se
Vad som händer omkring oss
Vad vi håller på med
Har vi tid, har vi tid att tänka på

(Kalle Baah - I Nuet)

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0