Seg deg dag

Nu har jag varit hemma ett tag, ätit och så. Jag känner mig duktig för jag har äntligen börjat skriva på ett stort projekt som ska vara inne innan terminen är slut.

Jag har on i halsen och har haft det i en vecka nu men orkar inte gå och kolla upp det, jag vägrar bli sjuk nu för jag var varken tid eller ork till att inte vara i skolan nu.
Det är så mycket att göra och det finns betyg på spel som jag skulle kunna höja mig i om jag verkligen ansträngde mig det sista. Så nu dricker jag massa te och jagar starka halstabletter för att förtränga att det gör så satans ont i halsen.

Oh, hurt me
Ok, I'll hurt you
Heartbeat you
Then I'm goin' to sleep

(Johnny Thunders - Hurt Me)

Jag börjar verkligen se fram emot att det är knappt en månad kvar till Peace And Love Festivalen och det kommet att bli så jävla kul, även om det bara är jag och Mella som ska åka och hon ska gå på typ Lasse Lindh och inget mer, vilket gör att jag måste gå själv på alla band. Men det gör inget, man hittar massa trevligt folk på festivaler som gillar samma band som än själv.  
Och det är bara tryggheten att ha en fast person med sig som jag vet att jag kan gå till om det känns konstigt under festivalen.
Men det är så många band jag vill se så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med alla för det känns som att oturen kommer falla på mig och massa artister kommer krocka med varandra.

Dagens musik BTW: Hardcoer Superstar, Lillasyster, Johnny Thunders, CK, Johnny Cash och Navid Modiri och Gudarna

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0