Sex, alkohol och fest

Nja, nu blev jag osäker på vad fan som händer egentligen...
Hade sjukt konstiga diskutioner i skoln idag, om ångest, död och meningen med livet. Det var Andreas som startade det, med den filosofiska frågan "vad är egentligen medingen med livet??". Detta var under en av alla idiotiska håltimmar som min skola tycker att det är så kul att sätta in nu såhär i slutet av terminen.
Vi satt i cafét och han lyckades verkligen få igång en disskution, alla verkade vilja lägga sig i med den ena sjukaste teorin efter den andra. 
Sex, alkohol och fest verkade vara det gemensamma alla hade att de inte ville leva utan, förståligt faktiskt. Men jag blev ännu mer fundersam när jag var på väg hem sen när funderingarna gick lös totalt.
SÅ det tog några timmar innan jag kände mig mogen för att kunna sätta mig och slapna av och skriva lite på min blogg.

The dark ride is leaving soon
Just sign your name on the dotted line
All I want is just your soul
Tighten your belt and lets go   
(Helloween -The Dark Ride)

Men nu vill jag bara säga också att det känns mycket bättre med allt, livet flyter på lixom. Och det är bra, för jag hatar när det går segt och inget händer.
Snart är det Peace and Love och det kan inte bli annat än kul, Mella och jag har hittat ett Camp med trevligt folk som vi ska bo med under festivalen + att det är tre till som åker med oss på tåget så det kommer att bli så jävla bra.  Jag har verkligen svårt att se att det inte kommer att bli det, och jag litar väldigt ofta med sånna saker på min magkännsla!

//..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0