Ska vi däcka i campet?

Idag var dålig, håltimme två timmar mitt på dagen helt utan anledning, så det vi satt ute och tjedjerökte och bablade den tiden.
Jag har en konstig fundering, idag snackade jag med en person i skolan som jag inte brukar prata med, vi går i paralelklasser och känner varandra via gemensamma kompisar, så det brukar mest bli att man säger hej när man möts i korridoren.  Men i alla fall så stog vi och pratade och kom fram till att båda ska på Peace and Love i sommar, så nu är det lite fler folk som jag vet ska med dit, så vi kanske sätter oss ner i deras camp. Nu känns sommaren och festivaler ännu närmre.
Men till saken om min fundering då, jag ska sätta upp några mål för i sommar:

1. vara mer öppen mot folk och släppa in dem lättare
2. hålla mig vän med alla
3. sprida min blogg på mitt egna kryptiska sätt
4. förtsätta hålla på att det inte är så viktigt vem jag egentligen är, för de som läser vad jag skriver
5. lära känna mycket nytt folk (och hålla kontakten även när sommaren är slut)
6. se till att inte fastna i ett allt för seriöst förhållande

Några band som jag ska se på Peace and Love:
Hardcore superstar - har inte sett dem innan så det ska bli spännande. Struntade i konserter som de hade tidigare i år, för att de annonserade tidigt om att de skulle till P&L 
Billie the Vision and the Dancers - Har ett ganska nytt intresse för detta bandet tror jag, det roliga är att jag kan inte komma på hur jag hörde om dem första gången, det är som att de alltid har funnits där, fast endå inte.
Sex Pistols - mer bara för att det är coolt att ha sett dem.
Timo Räisänen - för att han är söt, och att jag lovade att gå med på den konserten,
Takida - för att de gör ganska skön musik.
Sahara Hotnights - jag har lyssnat på dem i flera år och sett dem live tre eller fyra gånger så dom är lixom standard att se.

In Flames - fan vad jag ska röja till dom, energi och peppa tills jag ligger ner!
De Lyckliga Kompisarna - DLK! jag älskar dom och Mart är söt. Haha men punkare är coola.
Hanoi Rocks - åh det blir fjärde gången jag ser detta underbara band, och jag har svårt att hitta ord bör hur bra dom är.
Kapten Röd & Majorerna - reggae är mysigt att stå och gunga till, när man känner sig trött sådär i slutet på festivalen.

Och men dettta är bara ett urval av vad jag vill se, så det är lite ågren på hur jag ska hinna med allt 

Do you get the message yet?
You fucking hypocrite
You're about to lose and it's really up to you
(Hardcore Superstar - Not Dancing, Wanna Know Why?)


//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0