Why can't you leave me tomorrow instead?

Helgen var... konstig typ det känndes som att vi var på hundra ställen under lördagskvällen.
Jag är ledssen för jag och killen jag var på G med kom fram till igår att vi inte skulle kunna bli ett par. Vi satt ganska länge och pratade om vad som hände just nu och båda var överenns om att vi inte skulle komma att funka ihop i en rellation.
Så det känndes bra att senare ge sig ut på en ganska vild kväll, men det är ju så att ju mer spontana grejer, desto hysteriskare kväll blir det och ju roligare blir det. 

Do you want coffee or tea?
I didn't dream at all this last night.
Too tired for Janet and Jane.
And your well- directed jokes didn't come out right.

(Billie the vision and the dancers  - No one Knows You)

Det känns tomt och hopplöst, men jag vet att det kommer bli bättre för det blir det alltid, tre djupa andetag och ta bort problemet. Ett, två, tre...
Nu ska det bli possetivt, men jag ska inte leta efter något nytt, utan vänta tills det kommer till mig.

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0