12

hmmm...
Idag när vi fikade och du berättade om han den nya kunde jag inte låta bli att bli avundsjuk. För jag hör hur du pratar om honom och jag vill också prata så om någon.
och idag har jag massa plugg och nationella proven i svenska imorgon.
Nu har även det där riktiga pluggsuget kommit tillbacks, det tog nästan två månader av skolan innan det kädes okej att ta hem den, men nu tar det inte emot att ha en hög papper med sig hem.
I brist på disciplin så gör jag listor av allt jag ska och behöver göra, så jag listar upp veckan med allt från vad jag ska göra vem jag ska träffa och vad jag behöver plugga. Det funkar jättebra och det är mycket enklare att ta tag i saker när man har de framför sig.

You can try to work me, you can't hurt me
You can't fake sincerity
No need to live up to what you expect
Of course I'll give you equal respect
(Hanoi Rocks - Whatcha Want)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0