13

Natonella provet klart nu, kom precis ut från skolans aula och sitter i biblioteket och väntar på att resten av folket ska bli klara. Inte lätta uppgifter, men jag visste direkt när jag såg uppgiften om möten att det var det jag skulle skriva om. Jag kände mig väldigt inspirerad av "En avhoppares berättelse" även om jag aldrig själv upplevt något liknande.
Så sen skrev jag bara utan att vara medveten om vad som hände runt mig.
När vi hade rast så frågade hon som satt bredvid mig om jag inte hade stört mig på de som satt framför oss och pratade hela tiden. Men jag hade inte enns hört dem för jag var så fokuserad.

När jag kollade bakom mig såg jag en kille som hade somnat och tänkte att han kände sig nog inte lika inspirerad som jag...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0