A beautiful night...

Det är bara en person som jag skulle vilja ta bort, M, du gör det dåligt och svårt. Och det är bara så jävla tråkigt.

Du har inte ens varit här i en vecka och ångesten för att du snart ska lämna mig kryper på. Du vet våra telefonsamtal mitt i natten för att ingen kan sova och vi egentligen ville att du skulle ha bott hos mig den här tiden men det gick inte.

NEJ, och jag ska vänta med att höra av mig några timmar för det blir mycket roligare så, för du vet, det var länge sedan du hade mig fast i ditt järngrepp, det är du som smälter för mig nu!

Och den som använder raggningsrepliken: "han kommer aldrig få veta något" kan gå och dö långsamt.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0