!!!!!!!

Idag ville vi åka och kolla på det okuperade huset i gammlestan, och sagt och gjort tog vi spårvagnen till SKF och gick bort dit. Det visade sig var konsert i full gång när vi kom dit, ett band med två killar och två tjejer och hon som sjöng skrek mest. Men det var något i musiken och stämmningen i huste som jag fastnade för. Så jag frågade närmsta person som stod bredvid mig vad det var för band. Makthaverskan. Och när jag kom hem lite senare avr jag ju tvungen att kolla upp dem och nu är jag helt fast!

Det känndes nytt och annurlunda och jag vill höra och se mer av detta bandet i framtiden!

Lyssna själva: http://www.myspace.com/makthaverskan    !!!!!

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0