Fan!

Så jävla dåligt att ge mig dåligt samvete för det här. Jag har inte tid att sitta och fylla ut din tid just nu, jag har massa saker som jag behöver fixa.

"Tänk om det hade varit tvärt om..."

Va? vadå tvärt om ska jag släppa allt och ta skiten för det senare, nej det går inte. Jag blir så jävla trött på det, för det är okej att du sticker iväg, för din stresskännsla är större. Och det är inga problem att du sticker för jag vet att du behöver åka dit och det är inte vad det handlar om, jag tycker bara att du bode börja behandala mig som en jämnlike nån gång!

Så de så!

(Och imorgon är det nationellt prov i Svenska, "Intryck och avtryck" inte jätte pepp kanske, men samtidigt börjar det redan nu klia i fingrarna av skrivarkreativitet)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0