För jag skulle vilja att ni kom överens

Nu är vi hemma efter första kroglvällen, lite tidigt kan det tyckas kanske, men vi ville ta det lungt och mest bara njuta av att vi kunde vara här nu...

Det som var mindre kul ikväll var att mina andra vänner verkar ha lite svårt för min vän, jag fattar inte varför. Hon är som jag och det bode funka väldigt bra då ju. Men inte, mycket konstiga blickar och inte så mycket prat.

Men vi har haft så himla kul i alla fall, vi satt för oss själva och prtade och smuttade på drinkar. Imorron ska vi ut på riktigt, då är det inga gränser full like a kastrull, karatefylla. Kanonkul ska vi ha!

Det ända som var tråkigt var att det fanns en skitsnygg kille där men när jag visade intresse för honom så var detr en annan jävla äckel brud som gick och började stöta på honom bara för att jävlas med mig. Men. kvällen  slutade med en kyss för mig i alla fall, han valde mig!
Haha allt till mig nu!!!!

(och han var riktigt snygg, asså sådär att man smälter lite när han ler)

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0