and you just live across the street...

You've turned my world into a dark and lonely place
Like a planet lost in space, my light is fadin'
I'd cross the universe to be right where you are
And I might as well be on Mars


ungifär så här kändes det typ i en vecka tills jag upptäckte att det var inte saknad av kärlek utan en vän, men drygheten tar över och då vill jag inte vara med längre. Så nu säger jag stopp!

Du kan inte komma åt mig längre, och det är tråkigt att förlora en vän men om det är så du vill ha det så antar jag att jag inte kan göra så mycket åt det.

(men jag hoppas att jag nån gång kommer kunna ge dig en kram igen) 

Och mella var tvungen att lägga sig i men den här gången lyssnade jag inte på henne.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0