5

Nu måste jag få ut det, så jävla länge har ajg tänkt såhär så nu måste jag ställa frågan.
VARFÖR KLAGAR ALLA SÅ JÄVLA MYCKET?!
Seriöst har folk intet bättre föär sig än att prata om hu SVÅRT allt är. Och när något bra kommer på tal så brukar det bara rinna ut i sanden i brist på entusiasm om ämnet.
Nej, ju värre det är ju mer ska det ältas. Jag klagar också ibland men jag låter det inte ta över min värld och mitt liv. Min teori är att om något är riktigt jävligt så tvingar jag mig själv att komma på något som är bra också. 

Typexempel: Det är så jävla jobbigt i skolan just nu, lärarna verkar vara ute efter mig och vilja begrava mig levande i läxor och arbeten. Och det är problem med kille X och mina föräldrar bara tjatar på¨mig hela tiden. Blablabla...
Men så underbart att bara kunna gå och ta en fika med en vän och sitta och röka och prata om allt annat  och glömma det jobbiga en stund.

Min ide är att ta sig tid att glömma för en stund, strunta i allt och göra något bra för sig själv.

Just nu vill jag bara skrika HÅLL KÄFTEN! till alla som yttrar sina klagor för mig. Det är en sak om man mår dåligr för något, men folk som använder klaga som tidsfördriv bode flyttas en meter bort innom hörhåll.

Jag tror att vi håller på att dö... Vi klagar igäl oss. Jag behöver någon som kan muntra upp mig.
Hmm, jag behövde få ut mig det så nu känns raseriet lite mindre.

(Man blir trött på ditt jävla gnäll, Man blir trött på ditt jävla gnäll,
Man blir trött på ditt jävla gnäll, Man blir trött på ditt jävla gnäll,
Man blir trött på ditt jävla gnäll, Man blir trött på ditt jävla gnäll,
Man blir trött på ditt jävla gnäll, Man blir trött på ditt jävla gnäll )


OCh idag fick jag höst kännsla, och börjar längta tills det är dags att plocka fram en mysig halsduk och en varmare jacka, kanske till ochg med mössa och vantar...
Vad kommer med höstkännslan? jo Kent dom är mitt höstochvinter-band ju kallare det blir ju mer spelas deras skivor....


Kom så glömmer vi döden
Han röker i vår säng
Kom och värm dig vid glöden
Från vårt rykande hem


//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0